Pages

Saturday

ROC Retinol Correction Eye Cream


This could possibly be the best eye cream I have ever tried! ~ and I've tried a LOT!
The consistency is like that of a cleansing milk: not your usual eye cream. It doesn't leave a ticky residue and it wears well under concealer.
If you have a very dry eye area, I recommend layer an emollient eye balm over it. But definetly don't skip this!
Within two weeks I've noticed a dramatic improvement in the fine lines around my eyes. My eye area appears brighter (and I'm a total non-believer when it comes to claims of "dark circle reduction)
Also, this comes in a tube, so no dipping my fingers (or fingernails) into a jar ~ yuck!
Also, this mixes beautifully with my MAC concealer for a simple and flawless application.
Under $25 and widely available. What more could one want?
Esta crema puede que sea la mejor crema para los ojos que yo he probado (y la verdad es que he probado una cantidad!)
Es bastante ligera. Como una locion limpiadora y no tan espesa como la mayoria de las cremas.
No deja la piel pegajosa.
Si tines la piel bastante seca, te recomiendo que te pongas una crema mas pesada *encima* de esta, pero no la dejes de usar!
Despues de dos semanas de uso, he notado que tengo menos "arrugitas" alrededor de los ojos y hasta parece que me ha aclarecido las ojeras (y eso que yo, por lo general, no creo que en productos que prometen "borrar ojeras")
Tambien, esta biene en un tubito (no en jarra) Asi que nada de meter los dedos (ni las unas) y quedar empatados de crema!
Y este producto se mezcla increiblemente con mi maquillaje MAC.
Cuesta menos de $25 y se puede comprar en tiendas populares

No comments: